П`ятниця, 19.04.2024, 17:28

Тасбулатова Валерія
  Аманбайївна
  
Телефон:
(06445)
9-25-42, 9-42-10


  • Головна сторiнка
  • Новини
  • Гостьова книга
  • Фотогалерея
  • Мiй профiль
  • Користувачi
  • Пошук
  • RSS
  • Порядок особистого прийому
  • Графiки особистого прийому
  • Положення про правову громадську приймальню
  • Режим роботи правових громадських приймалень
  • Аналіз стану роботи зі зверненнями громадян
  • Плани заходiв Новоайдарського РУЮ
  • Правові основи
  • МКМР з правової освіти
  • Рекомендації МКМР
  • Тиждень права
  • Плани
  • Загальне положення про юридичну службу
  • Стажування юристконсультів
  • Методичні рекомендації
  • Громадські організації
  • Організації політичних партій
  • Благодійні організації
  • Професійні спілки
  • Перелік зареєстрованих нормативно-правових актів
  • Порядок державної реєстрації нормативно-правових актів
  • Управління юстиції
  • Відділ державної виконавчої служби
  • Державна реєстраційна служба
  • Відділ державної реєстрації актів цивільного стану
  • Державна нотаріальна контора
  • Правові періодичні видання Міністерства юстиції України
  • Доступ до публічної інформації
  • Система обліку публічної інформації
  • Запит на отримання публічної інформації
  • Робота зі зверненням громадян
  • Оцініть мій сайт
    Всього відповідей: 92
    Положення про правову громадську приймальню
    ЗАТВЕРДЖЕНО
    наказом Новоайдарського
    районного управління юстиції
    від 31.10.2011 р. № 01-133/91

    Порядок
    роботи громадської приймальні при Новоайдарському районному управлінні юстиції з надання безоплатної первинної правової допомоги

    І. Загальні положення

    1.1. Громадська приймальня при Новоайдарському районному управлінні юстиції з надання безоплатної правової допомоги (далі — Приймальня) створюється для надання безоплатної первинної правової допомоги особам, які перебувають під юрисдикцією України.
    1.2. Діяльність Приймальні ґрунтується на основі положень Конституції України, Закону України "Про безоплатну правову допомогу”, наказу Міністерства юстиції України "Про затвердження Порядку роботи громадської приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги” від 21.09.2011 р.№3047/5 (зареєстр. В Міністерстві юстиції України 22.09.2011 р. за №1114/19852).
    1.3. Приймальня утворюється за рішенням начальника Новоайдарського районного управління юстиції.
    1.4. Основною метою діяльності Приймальні є сприяння забезпеченню правового захисту конституційних прав, свобод та інтересів громадян органами виконавчої влади, належної реалізації Закону України "Про безоплатну правову допомогу”.
    1.5. Приймальня здійснює такі види правової допомоги:
    надання правової інформації;
    надання консультацій і роз”яснень з правових питань;
    складання заяв, скарг та інших документів правового характеру (крім документів процесуального характеру);
    надання допомоги в забезпеченні доступу особи до вторинної правової допомоги та медіації.
    1.6. Діяльність Приймальні ґрунтується на принципах:
    верховенства права;
    законності;
    доступності безоплатної правової допомоги;
    забезпечення якості безоплатної правової допомоги.

    ІІ. Організація роботи та порядок особистого прийому осіб

    2.1. Роботу Приймальні забезпечує, організовує та контролює завідувач, який призначається начальником Новоайдарського районного управління юстиції з числа висококваліфікованих працівників, які можуть чітко й доступно надати роз”яснення положень законодавства та консультації з питань реалізації прав і свобод людини і громадянина та виконання обов”язків. Для належної роботи Приймальні виділяється окреме приміщення та відповідне матеріально-технічне обладнання.
    2.2. Прийом осіб, які потребують безоплатної первинної правової допомоги, проводиться постійно в установлені дні та години
    2.3. Графік роботи Приймальні (Додаток 1) та Порядок роботи громадської приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги оприлюднюються у місцевих засобах масової інформації, а також вивішуються в приміщенні, у якому розміщена Приймальня, у місцях, зручних для вільного огляду.
    2.4. Реєстрація особистого обліку прийому осіб, які звертаються до Приймальні, здійснюється за допомогою журнальної форми реєстрації (Додаток 2), а за наявності відповідного технічного обладнання — комп”ютерної реєстрації.
    2.5. Питання, з якими звертаються особи, по змозі вирішуються під час прийому в день їх звернення з урахуванням часу роботи Приймальні.
    2.6. Несвоєчасний початок приймання осіб, які звернулися, та його припинення раніше встановленого часу без поважних причин неприпустимі.
    2.7. Для забезпечення ефективної роботи Приймальні керівник Органу за поданням завідувача залучає працівників органу, при якому створена Приймальня, до компетенції яких належать питання, порушені особою, що звернулася.
    2.8. Якщо під час особистого прийому встановлено, що особа потребує надання безоплатної вторинної правової допомоги, працівник, який проводить особистий прийом, зобов”язаний роз”яснити їй порядок подання звернення про надання безоплатної вторинної правової допомоги.
    2.9. Особа має право на оскарження дій працівника Приймальні у керівника Приймальні або ж у начальника Новоайдарського районного управління юстиції. Начальник Новоайдарського районного управління юстиції розглядає скаргу на дії працівника Приймальні та вживає відповідних заходів до усунення порушень.

    ІІІ. Порядок розгляду звернень осіб

    3.1. Звернення про надання одного з видів правових послуг, визначених пунктом 1.4 розділу І цього Порядку, надсилаються або подаються особами безпосередньо до Приймальні того Органу, при якому вона створена, відповідно до компетенції.
    3.2. Звернення про надання одного з видів правових послуг, визначених пунктом 1.5 розділу І цього Порядку, що стосуються осіб, визнаних судом недієздатними або дієздатність яких обмежена судом, надсилаються або подаються їх опікунами чи піклувальниками.
    3.3. Новоайдарське районне управління юстиції, при якому створена Приймальня, у разі письмового звернення осіб про надання будь-якого з видів правових послуг, визначених пунктом 1.4 розділу І цього Порядку, з питань, що віднесені до його повноважень, зобов”язано надати такі послуги протягом тридцяти календарних днів з дня надходження звернення.
    3.4. Якщо у зверненні особи міститься лише прохання про надання відповідної правової інформації, така правова допомога надається не пізніше ніж протягом п”ятнадцяти днів з дня отримання звернення.
    3.5. Новоайдарському районному управлінню юстиції, при якому створена Приймальня, забороняється встановлювати плату за надання будь-якого з видів правових послуг, визначених пунктом 1.5 розділу І цього Порядку, та за видачу особам бланків заяв, звернень, запитів, довідок, інших документів, подання яких передбачено законодавством для реалізації прав і свобод людини і громадянина.
    3.6. Якщо питання, порушені у зверненні, не належать до компетенції Новоайдарського районного управління юстиції, при якому створена Приймальня та до якого надійшло звернення особи, протягом п”яти календарних днів це звернення надсилається до відповідного Органу та повідомляється про це особа, яка подала звернення.
    3.7. Якщо під час розгляду звернення про надання безоплатної первинної правової допомоги встановлено, що особа потребує надання безоплатної вторинної правової допомоги, працівник Новоайдарського районного управління юстиції, який розглядає звернення, зобов”язаний роз”яснити особі або її законному представникові порядок подання звернень про надання безоплатної вторинної правової допомоги.
    3.8. Звернення, що не стосуються надання первинної правової допомоги, розглядаються в порядку, встановленому законодавством про звернення громадян.
    3.9. Для реалізації своїх завдань працівники Приймальні мають право:
    одержувати безоплатно для здійснення завдань, покладених на Приймальню, необхідну інформацію від державних органів, установ, організацій у порядку, встановленому чинним законодавством;
    користуватися нормативно-правовою базою, яка наявна та підтримується у контрольному стані у Новоайдарському районному управлінні юстиції;
    на заохочення начальником Новоайдарського районного управління юстиції за сумлінне виконання своїх обов”язків;
    направляти особу до Органу, до компетенції якого належить вирішення питання;
    начальник Новоайдарського районного управління юстиції, при якому створена Приймальня, за поданням завідувача Приймальні може залучати спеціалістів територіальних органів центральних органів виконавчої влади, місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ, організацій (за їх згодою) до розгляду питань, що належать до їх компетенції.
    3.10. Працівники Приймальні зобов”язані:
    здійснювати прийом громадян у приміщеннях, визначених начальником Новоайдарського районного управління юстиції, згідно із затвердженим графіком роботи;
    дотримуватись порядків особистого прийому осіб та розгляду звернень про надання безоплатної первинної правової допомоги;
    вести журнал реєстрації особистого обліку прийому осіб, які звернулись до Приймальні по безоплатну первинну правову допомогу;
    дотримуватись Конституції України, Закону України "Про безоплатну правову допомогу”, інших нормативно-правових актів та міжнародних договорів, згода на обов”язковість яких надана Верховною Радою України;
    не допускати порушень прав і свобод людини і громадянина;
    приймати осіб, які звернулися до Приймальні, та розглядати порушені ними питання;
    консультувати особу про всі можливі шляхи врегулювання спору чи вирішення питання;
    дотримуватись етичних норм, бути коректним і ввічливим у спілкуванні з особою, що звертається;
    повідомляти керівників відповідних установ, підприємств та організацій за погодженням з керівником Органу, при якому створена Приймальня, у разі отримання конкретних даних про порушення прав та законних інтересів особи, вимог законодавства;
    не розголошувати конфіденційну інформацію про осіб, що стала їм відома під час надання правової допомоги;
    не допускати застосування привілеїв чи обмежень до осіб за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, місця проживання, за мовними або іншими ознаками.
    3.11. Працівники Приймальні згідно із законодавством відповідальні:
    за якість та повноту наданої правової допомоги;
    за схоронність документів, які стосуються діяльності Приймальні.

    Додаток 1
    до Порядку роботи громадської
    приймальні при Новоайдарському
    районному управлінні юстиції
    з надання безоплатної первинної
    правової допомоги

    ГРАФІК
    роботи Приймальні

    День прийому
    Прізвище, ім'я, по батькові працівника 
    Місце роботи та посада 
    Час роботи 
    Понеділок
    Працівники Новоайдарського районного управління юстиції
    Новоайдарське районне управління юстиції
    8.00 – 17.00
    Вівторок
    Працівники Новоайдарського РУЮ спільно з працівниками відділу державної реєстрації актів цивільного стану Новоайдарського районного управління юстиції
    Новоайдарське РУЮ спільно з відділом ДРАЦС Новоайдарського РУЮ
    8.00 – 17.00
    Середа
    Працівники Новоайдарського РУЮ спільно з працівниками відділу державної виконавчої служби Новоайдарського районного управління юстиції
    Новоайдарське РУЮ спільно з відділом ДВС Новоайдарського РУЮ
    8.00 – 17.00
    Четвер
    Працівники Новоайдарського РУЮ спільно з працівниками державної нотаріальної контори
    Новоайдарське РУЮ спільно з Новоайдарською ДНК
    8.00 – 17.00
    П‘ятниця
    Працівники Новоайдарського районного управління юстиції
    Новоайдарське РУЮ
    8.00 – 16.00

    Чергування працівників у громадській приймальні Новоайдарського районного управління юстиції з надання безоплатної первинної правової допомоги здійснюється за адресою: смт. Новоайдар, вул.Банківська, буд.33.
    «  Квітень 2024  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    2930













    [ Хто on-line? ]
    [ Хто нас сьогодні відвідав ]
    Copyright Oledgan © 2024