СКАРГИ В СФЕРАХ РЕЄСТРАЦІЇ БІЗНЕСУ ТА НЕРУХОМОСТІ!
Рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора у сфері реєстрації бізнесу та нерухомості можуть бути оскаржені до Міністерства юстиції України та його територіальних органів або до суду.
МіністерствоюстиціїУкраїнирозглядаєскарги:
1) на проведенідержавнимреєстраторомреєстраційнідії (крімвипадків, якщотакіреєстраційнідії проведено на підставірішення суду).
Головне територіальне управління юстиції у Луганській областірозглядаєскарги:
1) на рішення (крімрішення, згідно з яким проведено реєстраційнудію), діїабобездіяльність державного реєстратора;
2) на діїабобездіяльністьсуб’єктівдержавноїреєстрації.
Головним територіальним управлінням юстиції у Луганській області 01.02.2016 було створено комісію з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Луганській області.
Комісія є постійно діючим колегіальним консультативно-дорадчим органом при Головному територіальному управлінні юстиції у Луганській області, що в межах повноважень забезпечує розгляд скарг у сфері державної реєстрації.
Рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб’єкта державної реєстрації можуть бути оскаржені до Міністерства юстиції України та його територіальних органів протягом 30 календарних днів з дня прийняття рішення, що оскаржується, або з дня, коли особа дізналася чи могла дізнатися про порушення її прав відповідною дією чи бездіяльністю.
Скарга на рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб’єкта державної реєстрації або територіального органу Міністерства юстиції України подається особою, яка вважає, що її права порушено, у письмовій формі та має містити:
1) повне найменування (ім’я) скаржника, його місце проживання чи перебування (для фізичних осіб) або місцезнаходження (для юридичних осіб), а також найменування (ім’я) представника скаржника, якщо скарга подається представником;
2) змістоскаржуваногорішення, дійчибездіяльності та нормизаконодавства, порушені на думку скаржника;
3) викладенняобставин, якимискаржникобґрунтовуєсвоївимоги;
4) підписскаржникаабойогопредставникаіззазначеннямдатискладенняскарги.
Якщо скарга на рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб’єкта державної реєстрації подається представником скаржника, до такої скарги додається довіреність чи інший документ, що підтверджує його повноваження, або його копія, засвідчена в установленому порядку.
Місцезнаходження комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Луганській області – 93400 Луганська обл. м.Сєвєродонецьквул.Єгорова, буд.22, тел.06452-4-24-93.
|