Запровадження пілотних проектів у сфері державної
реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців
29 липня 2015 року набуває чинності наказ Міністерства юстиції України від 22 липня 2015 року № 1281/5 «Про затвердження Змін до деяких наказів Міністерства юстиції України щодо державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 22 липня 2015 року за № 881/27326 (далі – Наказ № 1281/5).
На виконання Наказу № 1281/5 вносяться зміни до наказу Міністерства юстиції України від 25 липня 2014 року № 1218/5 «Про пілотні проекти у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29 липня 2014 року за № 875/25652 (зі змінами), а також до Порядку реалізації пілотних проектів у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 25 липня 2014 року № 1218/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29 липня 2014 року за № 875/25652 (зі змінами).
Вищезазначений наказ спрямований на покращення рівня обслуговування фізичних та юридичних осіб при наданні їм адміністративних послуг, шляхом запровадження пілотних проектів:
«Екстериторіальність проведення реєстраційних дій» у Головному територіальному управлінні юстиції у м. Києві, який полягає в поданні документів та проведення відповідних реєстраційних дій незалежно від місцезнаходження/ місця проживання юридичної особи, фізичної особи-підприємця у випадках, якщо такі документи подаються не за місцезнаходженням/місцем проживання юридичної особи, фізичної особи-підприємця, щодо:
- внесення запису про підтвердження відомостей про юридичну особу;
- внесення (для юридичних осіб, зареєстрованих до дати набрання чинності Законом України від 14 жовтня 2014 року № 1701-VII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення кінцевих вигодоодержувачів юридичних осіб та публічних діячів») та зміни відомостей про кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) юридичної особи, у тому числі кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) її засновника, якщо засновник – юридична особа;
- зміни власника істотної участі засновника юридичної особи, якщо засновник – юридична особа;
- зміни додаткової інформації про зв’язок з юридичною особою;
- державної реєстрації фізичної особи, яка має намір стати підприємцем;
- зміни до відомостей про фізичну особу – підприємця;
- припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця за її рішенням;
- заяви про втрату оригіналів установчих документів юридичної особи;
- фінансової звітності про господарську діяльність юридичної особи у складі балансу і звіту про річні фінансові результати.
«Попередній розгляд документів» – у територіальних органах Міністерства юстиції України, який полягає у попередньому розгляді державним реєстратором за місцезнаходженням юридичної особи документів в електронній формі, необхідних для проведення реєстраційних дій щодо:
- внесення (для юридичних осіб, зареєстрованих до дати набрання чинності Законом України від 14 жовтня 2014 року № 1701-VII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення кінцевих вигодоодержувачів юридичних осіб та публічних діячів») та зміни відомостей про кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) юридичної особи, у тому числі кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) її засновника, якщо засновник – юридична особа;
- зміни власника істотної участі засновника юридичної особи, якщо засновник – юридична особа.
Особливість вищезазначеного пілотного проекту полягає у попередньому розгляді відсканованих документів, поданих до державного реєстратора юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, визначенні відповідної години прийому та у позачерговому прийнятті таких документів у паперовій формі за місцем, у дату та час, зазначені у повідомленні про результати попереднього розгляду документів.
|