Увага. Інформація. - 25 Березня 2015 - Новоайдарське районне управління юстиції

Понеділок, 05.12.2016, 16:34

Тасбулатова Валерія
  Аманбайївна
  
Телефон:
(06445)
9-25-42, 9-42-10


  • Головна сторiнка
  • Новини
  • Гостьова книга
  • Фотогалерея
  • Мiй профiль
  • Користувачi
  • Пошук
  • RSS
  • Порядок особистого прийому
  • Графiки особистого прийому
  • Положення про правову громадську приймальню
  • Режим роботи правових громадських приймалень
  • Аналіз стану роботи зі зверненнями громадян
  • Плани заходiв Новоайдарського РУЮ
  • Правові основи
  • МКМР з правової освіти
  • Рекомендації МКМР
  • Тиждень права
  • Плани
  • Загальне положення про юридичну службу
  • Стажування юристконсультів
  • Методичні рекомендації
  • Громадські організації
  • Організації політичних партій
  • Благодійні організації
  • Професійні спілки
  • Перелік зареєстрованих нормативно-правових актів
  • Порядок державної реєстрації нормативно-правових актів
  • Управління юстиції
  • Відділ державної виконавчої служби
  • Державна реєстраційна служба
  • Відділ державної реєстрації актів цивільного стану
  • Державна нотаріальна контора
  • Правові періодичні видання Міністерства юстиції України
  • Доступ до публічної інформації
  • Система обліку публічної інформації
  • Запит на отримання публічної інформації
  • Робота зі зверненням громадян
  • Оцініть мій сайт
    Всього відповідей: 92
    Головна » 2015 » Березень » 25 » Увага. Інформація.
    17:00
    Увага. Інформація.

    РЕФОРМА СИСТЕМИ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ

    Новації Міністерства юстиції, які розвантажать реєстраційні служби та ліквідують черги

    В березні запланований запуск 2 он-лайн послуг. Послуга «ОНЛАЙН-ВИТЯГ» дає можливість громадянам через мережу Інтернет отримати електронний витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

    При цьому:

    • для отримання витягу не потрібна реєстрація або використання ЕЦП;

    • витяг формуєтьсяавтоматично в режимі «онлайн» без участі реєстратора;

    • «Онлайн-витяг» надається без підпису реєстратора, але має юридичну силу;

    • сплата за послугу проводиться онлайнза допомогою платіжної картки, яка також виступає ідентифікатором особи;

    • отримати «Онлайн-витяг» можна одразу після сплати.

    Типи «Онлайн-витягів» аналогічні «паперовим», що надаються держреєстраторами. Кожен«Онлайн-витяг» має унікальні реквізити, за допомогою яких його можна перевірити та завантажити повторно.

    Так само буде реалізована послуга «ОНЛАЙН-ДОВІДКА» - електронна довідка з ЄДР. Її відмінність– довідка міститиме інформацію лише про наявність або відсутність в ЄДР суб'єкта господарювання.

    Найближчим часом такий самий механізм онлайн сервісів буде запровадженоу сфері державної реєстрації майнових прав:

    • З квітня заплановано запровадження послуги отримання в електронному вигляді витягу за результатом реєстрації, або рішень про відмову чи зупинення розгляду заяви.

    Також у квітні громадяни отримають можливість зареєструвати права на нерухомість у скорочені строки за додаткову оплату. Надбавка за терміновість буде спрямована на виплату винагороди державним реєстраторам.

    ПІЛОТНІ ПРОЕКТИ ОРГАНІВ РЕЄСТРАЦІЇ

    «ЕКСТЕРИТОРІАЛЬНІСТЬ»

    Нині, підприємці у Київській та Вінницькій областях - територіях де запроваджено цей проект - мають можливість подавати документи на реєстрацію в будь-якому офісі реєстрації у межах цих регіонів. Нині проект планується поширити на міста Київ, Івано-Франківськ та Калуш.

    «МОДЕЛЬНИЙ ОФІС»

    У жовтні 2014 року розпочато пілотний проект у сфері реєстрації речових прав на нерухоме майно у міських реєстраційних службах Вінниці, Дніпропетровська, Львова, Харкова, Черкас, Чернігова та Києва.

    Головною ціллю проекту є розділення функцій з прийому/видачі документів та прийняття рішень за результатами їх розгляду між різними особами.

    Особливістю проекту є те, що реєстратор власноруч заповнює відповідні електронні заяви. Громадянину залишається лише перевірити правильність ведених даних.

    Розподіл роботи між фронт- та бек- офісами скоротив час необхідний для оформлення паперів з 40 до 15-20 хвилин та унеможливило корупційні дії в сфері реєстрації прав.

    З березня до пілотного проекту приєднаються територіальні управління юстиції Київської області. Також проект планується поширити на Чернівці, Калуш та Івано-Франківськ.

    Обидва проекти значно скорочують черги, унеможливлюють корупцію та роблять сервіси зручними для громадян.

    Переглядів: 129 | Додав: admin | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    «  Березень 2015  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
          1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031













    [ Хто on-line? ]
    [ Хто нас сьогодні відвідав ]
    Copyright Oledgan © 2016