Увага. Інформація. - 25 Вересня 2014 - Новоайдарське районне управління юстиції

Понеділок, 05.12.2016, 16:30

Тасбулатова Валерія
  Аманбайївна
  
Телефон:
(06445)
9-25-42, 9-42-10


  • Головна сторiнка
  • Новини
  • Гостьова книга
  • Фотогалерея
  • Мiй профiль
  • Користувачi
  • Пошук
  • RSS
  • Порядок особистого прийому
  • Графiки особистого прийому
  • Положення про правову громадську приймальню
  • Режим роботи правових громадських приймалень
  • Аналіз стану роботи зі зверненнями громадян
  • Плани заходiв Новоайдарського РУЮ
  • Правові основи
  • МКМР з правової освіти
  • Рекомендації МКМР
  • Тиждень права
  • Плани
  • Загальне положення про юридичну службу
  • Стажування юристконсультів
  • Методичні рекомендації
  • Громадські організації
  • Організації політичних партій
  • Благодійні організації
  • Професійні спілки
  • Перелік зареєстрованих нормативно-правових актів
  • Порядок державної реєстрації нормативно-правових актів
  • Управління юстиції
  • Відділ державної виконавчої служби
  • Державна реєстраційна служба
  • Відділ державної реєстрації актів цивільного стану
  • Державна нотаріальна контора
  • Правові періодичні видання Міністерства юстиції України
  • Доступ до публічної інформації
  • Система обліку публічної інформації
  • Запит на отримання публічної інформації
  • Робота зі зверненням громадян
  • Оцініть мій сайт
    Всього відповідей: 92
    Головна » 2014 » Вересень » 25 » Увага. Інформація.
    18:38
    Увага. Інформація.

    ПІСЛЯ ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ПОРЯДКУ ПРОСТАВЛЕННЯ АПОСТИЛЯ У МІНІСТЕРСТВІ ЮСТИЦІЇ ЗНИКЛИ ЧЕРГИ

     

     

    25.09.2014

    У Міністерстві юстиції України зникли черги з моменту набрання чинності наказу «Про внесення змін до Порядку проставлення апостиля в Міністерстві юстиції України на офіційних документах, призначених для використання на території інших держав, та підготовки Міністерством юстиції України нотаріально оформлених документів для подальшої консульської легалізації» від 21.07.2014.

    Так, строк розгляду документів, поданих для проставлення апостиля чи підготовки нотаріально оформлених документів для подальшої консульської легалізації скорочено з п’яти до одного робочого дня.

    Крім того, 11 серпня 2014 року наказом Міністра було затверджено новий графік надання адміністративних послуг підрозділом апарату Міністерства юстиції.

    Відтепер прийом документів проводиться кожного робочого дня з 09.00 до 12.00 години, незалежно від того, чи це документи фізичних чи юридичних осіб. Видача документів здійснюється того ж дня з 16.00 до 17.00 години.

    Завдяки змінам, які було запроваджено в організації роботи структурного підрозділу Міністерства, на який покладено обов’язок з надання адміністративної послуги – проставлення апостиля, відбулась диференціація кількості документів, що подаються особами. Відтак, рівномірне навантаження на працівників відділу дає змогу вчасно та якісно опрацьовувати подані документи.

    Також пунктом 7 наказу Мін’юста від 21.07.2014 передбачено, що строк розгляду документів, поданих для проставлення апостиля, чи підготовки нотаріально оформлених документів для подальшої консульської легалізації може бути продовжено Міністерством юстиції України до трьох робочих днів – у зв’язку з поданням кількості документів, що не може бути опрацьована працівниками Міністерства юстиції України, відповідальними за проставлення апостиля чи підготовку нотаріально оформлених документів для подальшої консульської легалізації, з поважних причин. Проте завдяки належній організації роботи Департаменту нотаріату та фінансового моніторингу, зокрема, відділу правової допомоги, консульської легалізації та проставлення апостилю, даний пункт наказу на сьогодні не застосовувався.

    Загалом спостерігається тенденція до збільшення кількості документів, що подаються особами для проставлення апостиля та підготовки нотаріально оформлених документів для подальшої консульської легалізації. Так наприклад, протягом серпня 2014 року було прийнято та опрацьовано 5 188документів, з них: 4 397 – для проставлення апостиля, 791 – для підготовки для подальшої консульської легалізації, в той час як протягом серпня 2013 року було подано 4 573 документів, з них: для проставлення апостиля – 3 912, для підготовки до подальшої консульської легалізації – 661 документ.

    Ще одним позитивним досягненням у роботі відділу є встановлення терміналів для електронної реєстрації черги та прийому платежів, за надання адміністративних послуг. Впровадження системи електронного управління чергою зняло соціальну напругу з боку відвідувачів, пов’язану із створенням черг та скупчення людей у місці прийому відвідувачів.

    Переглядів: 75 | Додав: admin | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    «  Вересень 2014  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    2930













    [ Хто on-line? ]
    [ Хто нас сьогодні відвідав ]
    Copyright Oledgan © 2016