Пріоритет: Створення зручних та доступних умов для отримання споживачами адміністративних послуг ;Стан проблеми, на вирішення якої спрямована реалізація пріоритету:
Спрощення
процедури надання адміністративних послуг, забезпечення їх доступності
та зручності для громадян та юридичних осіб є одним із основних завдань
Програми економічних реформ на 2010 — 2014 роки "Заможне суспільство,
конкурентоспроможна економіка, ефективна держава”.
У
2013 році Укрдержреєстром у тісній співпраці з реєстраційними службами
головних управлінь юстиції проведено значну роботу з метою створення
належних умов для реалізації громадянами і юридичними особами своїх прав
у сферах діяльності Укрдержреєстру, забезпечення доступності та якості
надання адміністративних послуг, спрощення реєстраційних процедур.
З
цією метою запроваджено з 1 січня 2013 року нову систему державної
реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень; створено
цілісну систему державної реєстрації юридичних осіб та фізичних
осіб-підприємців, яка розпочала функціонування з 1 липня 2013 року;
запроваджено електронну систему " Реєстраційний портал” для забезпечення
електронної реєстрації суб`єктів господарювання; запроваджено
попередній он-лайн запис через мережу Інтернет на прийом до всіх
відділів державної реєстрації актів цивільного стану; здійснено ряд
заходів щодо створення сприятливих умов для реєстрації громадських
об`єднань.
Застосування
електронних сервісів під час надання адміністративних послуг сприяло
зручності отримання адміністративних послуг, підвищенню рівня
поінформованості громадськості про порядок та умови їх надання, а
налагодження взаємодії з Українським державним підприємством поштового
зв`язку "Укрпошта” щодо надання адміністративних послуг за допомогою
засобів поштового зв`язку надало можливість створити зручні умови для
одержувачів таких послуг.
У
той же час проведена у цих напрямках робота Укрдержреєстру та
реєстраційних служб потребує подальшого вдосконалення у тому числу з
урахуванням вимог, встановлених Законом України "Про адміністративні
послуги”.
Основною
метою реалізації пріоритету є створення умов для надання якісних
адміністративних послуг у сферах діяльності Укрдержреєстру, забезпечення
їх доступності та зручності для громадян та юридичних осіб.
З метою реалізації цього пріоритету необхідно вжити наступні заходи:
організаційного характеру:
-проведення
розя`снювальної кампанії з метою доведення до відома громадськості
інформації про запровадження Укрдержреєстром нових електронних сервісів
та інших нововведень у сфері надання адміністративних послуг;
-налагодження
належної взаємодії з територіальними підрозділами Українського
державного підприємства поштового зв`язку "Укрпошта” щодо забезпечення
спрощеного доступу громадян та юридичних осіб до адміністративних
послуг;
-обладнання приміщень реєстраційних служб системи електронного керування чергами;
-забезпечення можливості надання консультацій державними реєстраторами через Skype та соціальну мережу " Facebook” ;
-створення
у приміщеннях реєстраційних служб належних умов для вільного та
зручного доступу громадян похилого віку та з обмеженими фізичними
можливостями;
-забезпечення реалізації вимог Закону україни "Про адміністративні послуги” у частині:
облаштування
у місцях прийому суб`єктів звернень інформаційних стендів із зразками
відповідних документів та інформації в обсязі, достатьньому для
отримання адміністративної послуги без сторонньої допомоги;
Функціонування
веб-сайтів, на яких розміщується інформація про порядок надання
відповідних адміністративних послуг,режим доступу до приміщення, в якому
здійснюється прийом суб`єктів звернень;
Здійснення
посадовими особами прийому субєктів звернень згідно з графіком,
затвердженим керівником відповідного субєкта надання адміністративних
послуг. Кількість годин прийому суб`єктів звернень має становити не
менше 40 годин на тиждень, у тому числі в суботу — не менше шести годин;
Підготовки
довідково-інформаційних матеріалів про адміністративні послуги та
безоплатне поширення таких матеріалів у приміщеннях, в яких здійснюється
прийом суб`єктів звернень;
Облаштування
скриньки для висловлення суб`єктами звернень зауважень і пропозицій
щодо якості надання адміністративних послуг, проведення аналізу таких
зауважень і пропозицій, вжиття відповідних заходів;
Постійне
відстеження актуальності та оновлення інформації, що міститься у
інформаційних та технологічних картках адміністративних послуг,
затверджених відповідними реєстраційними службами територіальних органів
юстиції.
|