Субота, 27.04.2024, 10:14

Тасбулатова Валерія
  Аманбайївна
  
Телефон:
(06445)
9-25-42, 9-42-10


  • Головна сторiнка
  • Новини
  • Гостьова книга
  • Фотогалерея
  • Мiй профiль
  • Користувачi
  • Пошук
  • RSS
  • Порядок особистого прийому
  • Графiки особистого прийому
  • Положення про правову громадську приймальню
  • Режим роботи правових громадських приймалень
  • Аналіз стану роботи зі зверненнями громадян
  • Плани заходiв Новоайдарського РУЮ
  • Правові основи
  • МКМР з правової освіти
  • Рекомендації МКМР
  • Тиждень права
  • Плани
  • Загальне положення про юридичну службу
  • Стажування юристконсультів
  • Методичні рекомендації
  • Громадські організації
  • Організації політичних партій
  • Благодійні організації
  • Професійні спілки
  • Перелік зареєстрованих нормативно-правових актів
  • Порядок державної реєстрації нормативно-правових актів
  • Управління юстиції
  • Відділ державної виконавчої служби
  • Державна реєстраційна служба
  • Відділ державної реєстрації актів цивільного стану
  • Державна нотаріальна контора
  • Правові періодичні видання Міністерства юстиції України
  • Доступ до публічної інформації
  • Система обліку публічної інформації
  • Запит на отримання публічної інформації
  • Робота зі зверненням громадян
  • Оцініть мій сайт
    Всього відповідей: 92
    Головна » 2014 » Січень » 13 » Увага. Інформація.
    17:30
    Увага. Інформація.

    ПРІОРИТЕТ у роботі реєстраційних служб територіальних органів Міністерства юстиції України

     Пріоритет: Створення зручних та доступних умов для отримання споживачами адміністративних послуг ;Стан проблеми, на вирішення якої спрямована реалізація пріоритету:

     

    Спрощення процедури надання адміністративних послуг, забезпечення їх доступності та зручності для громадян та юридичних осіб є одним із основних завдань Програми економічних реформ на 2010 — 2014 роки "Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава”.

     

     У 2013 році Укрдержреєстром у тісній співпраці з реєстраційними службами головних управлінь юстиції проведено значну роботу з метою створення належних умов для реалізації громадянами і юридичними особами своїх прав у сферах діяльності Укрдержреєстру, забезпечення доступності та якості надання адміністративних послуг, спрощення реєстраційних процедур.

     

     З цією метою запроваджено з 1 січня 2013 року нову систему державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень; створено цілісну систему державної  реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, яка розпочала функціонування з 1 липня 2013 року; запроваджено електронну систему " Реєстраційний портал” для забезпечення електронної реєстрації суб`єктів господарювання; запроваджено попередній он-лайн запис через мережу Інтернет на прийом до всіх відділів державної реєстрації актів цивільного стану; здійснено ряд заходів щодо створення сприятливих умов для реєстрації громадських об`єднань.

     

     

     

     Застосування електронних сервісів під час надання адміністративних послуг сприяло зручності отримання адміністративних послуг, підвищенню рівня поінформованості громадськості про порядок та умови їх надання, а налагодження взаємодії з Українським державним підприємством поштового зв`язку "Укрпошта” щодо надання адміністративних послуг за допомогою засобів поштового зв`язку надало можливість створити зручні умови для одержувачів таких послуг.

     

     У той же час проведена у цих напрямках робота Укрдержреєстру та реєстраційних служб потребує подальшого вдосконалення у тому числу з урахуванням вимог, встановлених Законом України "Про адміністративні послуги”.

     

    Основною метою реалізації пріоритету є  створення умов для надання якісних адміністративних послуг у сферах діяльності Укрдержреєстру, забезпечення їх доступності та зручності для громадян та юридичних осіб.

     

     

     

    З метою реалізації цього пріоритету необхідно вжити наступні заходи:

     

     

     

    організаційного характеру:

     

     

     

    -проведення розя`снювальної кампанії з метою доведення до відома громадськості інформації про запровадження Укрдержреєстром нових електронних сервісів та інших нововведень у сфері надання адміністративних послуг;

     

    -налагодження належної взаємодії з територіальними підрозділами Українського державного підприємства поштового зв`язку "Укрпошта” щодо забезпечення спрощеного доступу громадян та юридичних осіб до адміністративних послуг;

     

    -обладнання приміщень реєстраційних служб системи електронного керування чергами;

     

    -забезпечення можливості надання консультацій державними реєстраторами через Skype та соціальну мережу " Facebook” ;

     

    -створення у приміщеннях реєстраційних служб належних умов для вільного та зручного доступу громадян похилого віку та з обмеженими фізичними можливостями;

     

    -забезпечення реалізації вимог Закону україни "Про адміністративні послуги” у частині:

     

    облаштування у місцях прийому суб`єктів звернень інформаційних стендів із зразками відповідних документів та інформації в обсязі, достатьньому для отримання адміністративної послуги без сторонньої допомоги;

     

    Функціонування веб-сайтів, на яких розміщується інформація про порядок надання відповідних адміністративних послуг,режим доступу до приміщення, в якому здійснюється прийом суб`єктів звернень;

     

     Здійснення посадовими особами прийому субєктів звернень згідно з графіком, затвердженим керівником відповідного субєкта надання адміністративних послуг. Кількість годин прийому суб`єктів звернень  має становити не менше 40 годин на тиждень, у тому числі в суботу — не менше шести годин;

     

    Підготовки довідково-інформаційних матеріалів про адміністративні послуги та безоплатне поширення таких матеріалів у приміщеннях, в яких здійснюється прийом суб`єктів звернень;

     

    Облаштування скриньки для висловлення суб`єктами звернень зауважень і пропозицій щодо якості надання адміністративних послуг, проведення аналізу таких зауважень і пропозицій, вжиття відповідних заходів;

     

    Постійне відстеження актуальності та оновлення інформації, що міститься у інформаційних та технологічних картках адміністративних послуг, затверджених відповідними реєстраційними службами територіальних органів юстиції.

    Переглядів: 336 | Додав: admin | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    «  Січень 2014  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
      12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031













    [ Хто on-line? ]
    [ Хто нас сьогодні відвідав ]
    Copyright Oledgan © 2024