До уваги посадових осіб органів державної влади, органів місцевогосамоврядування, судів, органів внутрішніх справ, органів прокуратури, органів Служби безпеки, нотаріусів, адвокатів!!!
01.01.2015 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України «Деякі питання надання інформації про зареєстровані речові права на нерухоме майно та їх обтяження»від 24.12.2014 № 722.
Вказана постанова передбачає умови та підстави безпосереднього доступу посадових осіб органів державної влади, органів місцевого самоврядування, судів, органів внутрішніх справ, органів прокуратури, органів Служби безпеки, нотаріусів, адвокатів (користувачі) до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Реєстру прав власності на нерухоме майно, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна та Державного реєстру іпотек (реєстри) у зв’язку із здійсненням ними повноважень, визначених законом. Доступ користувачів до Реєстрів надається на підставі договору, укладеного між користувачем та адміністратором Державного реєстру прав.
Постановою визначено, щодо 01.10.2015, а саме до укладення договору про надання доступу до Державного реєстру речових прав на нерухоме та отримання електронного цифрового підпису для роботи з Державним реєстром, посадові особи мають право отримувати інформаційну довідку з Державного реєстру прав на підставі письмового запиту.
Тобто, починаючи з 1 жовтня органи державної реєстрації прав більше не надаватимуть таку інформацію.
На підставі вищенаведеного, звертаємось з проханням здійснити заходи з отримання електронного цифрового підпису та укладання відповідних договорів.
За більш детальною інформацією необхідно звертатись до органів державної реєстрації прав територіальних управлінь юстиції Луганської області або до Харківської філії ДП «Національні інформаційні системи».
Начальник реєстраційної
служби Новоайдарського РУЮ В.А.Тасбулатова
|