ЯК УДОСКОНАЛИТИ РОБОТУ ЗІ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН? – ТЕМА СЕМІНАРУ У МІН’ЮСТІ
16-17 жовтня 2014 року Управління по роботі зі зверненнями громадян Департаменту організаційного та ресурсного забезпечення проводить тематичний короткостроковий семінар з державними службовцями V категорії – керівниками структурних підрозділів Головних управлінь юстиції Міністерства юстиції України в областях та м. Києві, на яких покладено обов’язки з організації роботи зі зверненнями громадян, на тему: «Проблемні питання та шляхи удосконалення організації роботи зі зверненнями громадян».
З вітальним словом до учасників семінару звернувся Олександр Буханець, заступник директора Департаменту – начальник Управління по роботі зі зверненнями громадян Департаменту організаційного та ресурсного забезпечення, який наголосив, що робота зі зверненнями громадян є пріоритетною в роботі Міністерства.
Під час семінару розглядаються найбільш важливі та актуальні питання щодо розгляду звернень та прийому громадян, новели антикорупційного законодавства, проблеми розгляду звернень громадян з питань діяльності державної виконавчої служби і реєстраційної служби, порядок оскарження дій суддів та притягнення їх до відповідальності.
У ході семінару представники головних управлінь юстиції у Дніпропетровській, Житомирській, Харківській, Одеській, Хмельницькій областях, м. Києві поділяться своїм досвідом.
«Цей семінар дає змогу всім учасникам провести дійсно продуктивну дискусію, обмінятися думками, виявити проблемні моменти і отримати поради щодо уникнення проблем в організації роботи зі зверненнями громадян», - наголосив Олександр Буханець.