П`ятниця, 03.05.2024, 08:46

Тасбулатова Валерія
  Аманбайївна
  
Телефон:
(06445)
9-25-42, 9-42-10


  • Головна сторiнка
  • Новини
  • Гостьова книга
  • Фотогалерея
  • Мiй профiль
  • Користувачi
  • Пошук
  • RSS
  • Порядок особистого прийому
  • Графiки особистого прийому
  • Положення про правову громадську приймальню
  • Режим роботи правових громадських приймалень
  • Аналіз стану роботи зі зверненнями громадян
  • Плани заходiв Новоайдарського РУЮ
  • Правові основи
  • МКМР з правової освіти
  • Рекомендації МКМР
  • Тиждень права
  • Плани
  • Загальне положення про юридичну службу
  • Стажування юристконсультів
  • Методичні рекомендації
  • Громадські організації
  • Організації політичних партій
  • Благодійні організації
  • Професійні спілки
  • Перелік зареєстрованих нормативно-правових актів
  • Порядок державної реєстрації нормативно-правових актів
  • Управління юстиції
  • Відділ державної виконавчої служби
  • Державна реєстраційна служба
  • Відділ державної реєстрації актів цивільного стану
  • Державна нотаріальна контора
  • Правові періодичні видання Міністерства юстиції України
  • Доступ до публічної інформації
  • Система обліку публічної інформації
  • Запит на отримання публічної інформації
  • Робота зі зверненням громадян
  • Оцініть мій сайт
    Всього відповідей: 92
    Головна » 2014 » Жовтень » 19 » Інформація.
    09:31
    Інформація.

     

    ЯК УДОСКОНАЛИТИ РОБОТУ ЗІ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН? – ТЕМА СЕМІНАРУ У МІН’ЮСТІ

     

    16-17 жовтня 2014 року Управління по роботі зі зверненнями громадян Департаменту організаційного та ресурсного забезпечення проводить тематичний короткостроковий семінар з державними службовцями V категорії – керівниками структурних підрозділів Головних управлінь юстиції Міністерства юстиції України в областях та м. Києві, на яких покладено обов’язки з організації роботи зі зверненнями громадян, на тему: «Проблемні питання та шляхи удосконалення організації роботи зі зверненнями громадян».

    З вітальним словом до учасників семінару звернувся Олександр Буханець, заступник директора Департаменту – начальник Управління по роботі зі зверненнями громадян Департаменту організаційного та ресурсного забезпечення, який наголосив, що робота зі зверненнями громадян є пріоритетною в роботі Міністерства.

    Під час семінару розглядаються найбільш важливі та актуальні питання щодо розгляду звернень та прийому громадян, новели антикорупційного законодавства, проблеми розгляду звернень громадян з питань діяльності державної виконавчої служби і реєстраційної служби, порядок оскарження дій суддів та притягнення їх до відповідальності.

    У ході семінару представники головних управлінь юстиції у Дніпропетровській, Житомирській, Харківській, Одеській, Хмельницькій областях, м. Києві поділяться своїм досвідом.

    «Цей семінар дає змогу всім учасникам провести дійсно продуктивну дискусію, обмінятися думками, виявити проблемні моменти і отримати поради щодо уникнення проблем в організації роботи зі зверненнями громадян», - наголосив Олександр Буханець.

     

    Переглядів: 323 | Додав: admin | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    «  Жовтень 2014  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
      12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031













    [ Хто on-line? ]
    [ Хто нас сьогодні відвідав ]
    Copyright Oledgan © 2024