Вівторок, 23.04.2024, 18:06

Тасбулатова Валерія
  Аманбайївна
  
Телефон:
(06445)
9-25-42, 9-42-10


  • Головна сторiнка
  • Новини
  • Гостьова книга
  • Фотогалерея
  • Мiй профiль
  • Користувачi
  • Пошук
  • RSS
  • Порядок особистого прийому
  • Графiки особистого прийому
  • Положення про правову громадську приймальню
  • Режим роботи правових громадських приймалень
  • Аналіз стану роботи зі зверненнями громадян
  • Плани заходiв Новоайдарського РУЮ
  • Правові основи
  • МКМР з правової освіти
  • Рекомендації МКМР
  • Тиждень права
  • Плани
  • Загальне положення про юридичну службу
  • Стажування юристконсультів
  • Методичні рекомендації
  • Громадські організації
  • Організації політичних партій
  • Благодійні організації
  • Професійні спілки
  • Перелік зареєстрованих нормативно-правових актів
  • Порядок державної реєстрації нормативно-правових актів
  • Управління юстиції
  • Відділ державної виконавчої служби
  • Державна реєстраційна служба
  • Відділ державної реєстрації актів цивільного стану
  • Державна нотаріальна контора
  • Правові періодичні видання Міністерства юстиції України
  • Доступ до публічної інформації
  • Система обліку публічної інформації
  • Запит на отримання публічної інформації
  • Робота зі зверненням громадян
  • Оцініть мій сайт
    Всього відповідей: 92
    Головна » 2013 » Вересень » 26 » Аналіз стану звернення громадян за 9 місяців 2013 р.
    17:46
    Аналіз стану звернення громадян за 9 місяців 2013 р.


    Аналіз

    стану роботи зі зверненнями громадян

    Новоайдарського районного управління юстиції

    за 9 місяців 2013 року


    Питання розгляду звернень громадян та особистий прийом громадян керівництвом Новоайдарського районного управління юстиції передбачені у річних та піврічних планах роботи та заходах щодо здійснення та покращення роботи з питань розгляду звернень громадян; звернень, запитів народних депутатів України.

    Щомісяця для працівників відділів державної виконавчої служби та реєстрації актів цивільного стану управління юстиції проводить оперативні наради та семінарські заняття на яких висвітлюються питання надходжень та розгляду звернень громадян.

    На протязі 9 місяців 2013 року до Новоайдарського районного управління юстиції надійшло звернень громадян, звернень та запитів народних депутатів України не надходило.

    В Новоайдарському районі створені 3 громадських приймальні. Одна громадська приймальня розташована при райдержадміністрації та створена на основі розпорядження голови райдержадміністрації, де вказано, що прийомний день є четвер; друга при управлінні юстиції, яка створена на основі наказу начальника управління юстиції — прийомні дні — з понеділка до п”ятниці; третя при районній бібліотеці, прийомний день — середа.

    В управлінні юстиції оновлені стенди з інформацією для громадян. Встановлена кнопка виклику для маломобільних громадян.

    Так за 9 місяців 2013 року було надано 420 консультації, за відповідний період 2012 року - 446 консультацій. Надано правову допомогу 21 ветерану Великої Вітчизняної війни з питань соціального захисту населення, оформлення спадщини, з питань земельного законодавства, цивільного та цивільно-процесуального законодавства, складання позовних заяв до суду І інстанції, допомога у складанні листів та заяв до органів місцевого самоврядування, роз”яснення вимог Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, "Про соціальний захист дітей війни”.

    Також впродовж 9 місяців 2013 року здійснено 23 виїзних консультпункти де прийнято та надано 222 консультації (Новоайдарська селищна рада, Дмитрівська с\рада, Новоахтирська с\рада, Гречишкінська с\рада, Муратівська с/рада, Бахмутівська с/рада, Райгородська с\рада, Денежниківська с/рада, Співаківсбка с/рада, Штормівська с/рада, Солянинівська с/рада, Чабанівська с/рада, Олексіївська с/рада, Колядівська с/рада, Побєдівська с/рада, Штормівська с/рада ), за відповідний період 2012 року — 15 виїзних консультпункти прийнято 156 чоловік.

    Продовдує свою роботу виїзний консультативний пункт спільно з Новоайдарським районним відділом УМВС України, де за звітний період здійснено 7 виїзди та надано 78 консультацій (Дмитрівська с/рада, Муратівська с/рада, Олексіївська с/рада, Співаківська с/рада ), за відповідний період 2012 року — здійснено 5 виїздів.

    Однією з форм надання безкоштовної правової допомоги громадянам, що мешкають у віддалених населених пунктах або не можуть відвідати громадську приймальню у зв’язку з фізичною неспроможністю, є забезпечення діяльності телефонної „гарячої лінії”. Графік роботи телефонної „гарячої лінії” постійно публікується в засобах масової інформації.

    Характеризуючи соціальний склад громадян, які звернулися до громадських приймалень протягом 9 місяців найчастіше зверталися пенсіонери, безробітні та інші категорії населення.

    За харктером звернень про правову допомогу найбільше було звернень з питань роз”яснення цивільного, сімейного, трудового, спадкового законодавства та з питань соціального захисту.

    Найбільш поширеними питаннями, із яких громадяни зверталися за роз’ясненнями були :

    • що таке державна реєстрація речових прав на нерухоме майно,

    • які речові права на нерухоме майно та їх обтяження підлягають обов”язковій державній реєстрації,

    • які строки державної реєстрації прав,

    • хто проводить державну реєстрацію прав на нерухоме майно,

    • які повноваження нотаріусів, як спеціальних суб”єктів, на яких покладаються функції державного реєстратора,

    • які повноваження державних реєстраторів прав на нерухоме майно,

    • чи мають право викладачі загальноосвітніх навчальних закладів право на додаткову соціальну відпустку особам, які мають дітей,

    • підстави для припинення надання субсидії,

    • які пільги матерям при народженні дитини та догляду за нею до досягнення трирічного віку,

    • одноразова матеріальна допомога інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим особам,

    • яка тимчасова державна допомога на випадок ухилення одного з батьків від сплати аліментів на дітей,

    • чи повинні матері-одиначки підтверджувати свій статус кожних півроку для отримання соціальної допомоги,

    • які разові виплати передбачені ветеранам війни,

    • які пільги має ветеран праці

    • чи повинен пенсіонер-підприємиць сплачувати соцвнесок до Пенсійного фонду,

    • за який період оплачується допомога працюючим жінкам у зв”язку з вагітністю та пологами,

    • на підставі яких документів призначається допомога по вагітності та пологам,

    • які документи слід подати до органу соціального захисту для оформлення допомоги при народженні дитини та в який строк,

    • помилка в написанні імені в паспорті — чи є причиною для відмови здійснити соціальну виплату..


    Протягом 9 місяців 2013 року працівниками Новоайдарського районного управління юстиції надано 165 консультацій в режимі «гарячої телефонної лінії», за відповідний період 2012 року надано 93 консультацій.

    В управлінні юстиції були оновлені та надані для опублікування в районній газеті "Вісник Новоайдарщини” графіки особистого прийому громадян керівництвом управління юстиції, графік проведення телефонних "ліній довіри” при управлінні юстиції на 2013 рік, графік прямих "гарячих” телефонних ліній на І, ІІ, ІІІ квартали 2013р також графіки розміщені на сайті Новоайдарського районного управління юстиції E-mail:novoaidruj@uprjust.lg.ua.


    На виконання Закону України "Про доступ до публічної інформації” інформація розміщена на веб-сайті http://naydar-ruj.ucoz.ua/ (головна сторінка, доступ до публічної інформації).

    Інформаційні стенди, які розміщені в громадській приймальні управління юстиції, постійно оновлюються новинами в законодавстві.

    За допомогою районного управління юстиції оформлений стенд в громадській приймальні при Новоайдарській районній бібліотеці.

    За 9 місяців 2013 року проведено семінари в кількості 20 із них: 9 для працівників юридичних служб підприємств, установ, організацій, 11 для інших категорій працівників, зокрема для безробітних громадян.


    Основними питаннями, які обговорювалися на семінарах були:

    • для юрисконсультів підприємств, установ, організацій на тему:ержавна реєстрація прав на нерухоме майно”

    • для юрисконсультів на тему "Порядок проведення органами юстиції перевірок стану правової роботи та систематизації законодавства”

    • для юрисконсультів на тему: "Порядок подання нормативно-правових актів на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України та проведення їх державної реєстрації”

    • Відстеження змін в законодавстві та підтримання актів законодавства в контрольному стані,

    • організовано виставку офіційних видань Міністерства юстиції України,

    • Переведення на іншу роботу.

    • Обмеження щодо використання службового становища та інші обмеження, встановлені Законом України "Про засади запобігання і протидії корупції”

    • Відповідальність за порушення законодавства про державну реєстрацію нормативно-правових актів,

    • Речове право та право власності — поняття, зміст та ознаки,

    • Розгляд окремих статей Земельного кодексу України.


    Основними питаннями, які обговорювалися під час виступів для інших категорій працівників, для безробітних громадян були:

    • на базі районного управління юстиції для спеціалістів Новоайдарської РДА, її відділів та управлінь, інших структурних підрозділів на тему: "Додержання законодавства про державну реєстрацію нормативно-правових актів, які відповідно до законодавства підлягають державній реєстрації у Новоайдарському РУЮ”

    • на базі районного управління юстиції для секретарів сільських рад на тему: "Про затвердження Порядку ведення Реєстру громадських об”єднань та обміну між зазначеним Реєстром і Єдиним реєстром юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців”

    • на базі Новоайдарського центру зайнятості для безробітних на тему: "Строки та терміни за цивільним законодавством”

    • на базі Новоайдарської районної бібліотеки для відвідувачів спільно зі старшим фельдшером Новоайдарської підстанції Луганської міської станції скорої медичної допомоги на тему: "Роз”яснення положень Закону України "Про екстрену медичну допомогу”

    • на базі Новоайдарського центру зайнятості для безробітних "Основні переваги нового Кримінального процесуального кодексу України”,

    • на базі Новоайдарського лісомисливського господарства на тему "Новий Кримінальний процесуальний кодекс України”

    • на базі Новоайдарського центру зайнятості надавалися консультації для безробітних та організовувалась виставка офіційних видань Міністерства юстиції України,

    • на базі Новоайдарського лісомисливського господарства надавалися консультації для працівників державного підприємства та організовувалась виставка офіційних видань Міністерства юстиції України,

    • На базі Новоайдарського районного центру зайнятості для безробітних: "Гендерна рівність. Сімейне право” "Дерево сімейного благополуччя”,

    • На базі управління соціального захисту населення "Сучасна сім”я — рівні права і можливості”

    • на базі Новоайдарської РБ організовано виставку "Українське законодавство з утвердження гендерної рівності”.

    В роботі громадських приймалень створених при райдержадміністрації та районній бібліотеці беруть участь юрисконсульти райдержадміністрації, управління соціального захисту населення райдержадміністрації, районного центру зайнятості.

    На сайті районного управління юстиції розміщуються найбільш поширені питання з якими звертаються до громадської приймальні, а також запитання і відповіді.

    У приміщеннях громадських приймалень розміщено "Журнал відгуків та пропозицій щодо роботи громадської приймальні”, відгуків та пропозицій не надходило.

    Забезпечено роботу виїзного консультативного пункту працівниками районного управління юстиції та спільно з представниками РВ УМВС до сільських рад, віддалених сіл району.

    Запроваджена робота постійно діючого семінарського заняття по підвищенню кваліфікації працівників, які беруть участь у роботі громадських приймалень, на семінарських заняттях протягом серпня-вересня розглядались статті Сімейного кодексу України, Земельного кодексу України, Цивільного кодексу України, Кодексу законів про працю України, законів України щодо державної реєстрації речових прав ,

    На оперативних нарадах районного управління юстиції розглядаються питання роботи зі зверненнями громадян. Оперативні наради по розгляду стану роботи зі зверненнями громадян проводяться спільно з відділами ДВС та ДРАЦС, де доповідачами є керівники відділів, розглядаються питання, що стосуються роботи громадських приймалень та виїзних консультативних пунктів.

    Проведено спільні засідання з питань звернення громадян з працівниками Новоайдарської РДА (керівник апарату райдержадміністрації Новикова Т.В.), районної бібліотеки (директор Кузнецова В.Г.). Начальник управління юстиції юстиції Циба В.М. бере участь у розгляді звернень громадян які надійшли до Новоайдарської РДА.

    За 9 місяців 2013р. проведено в управлінні юстиції 9 оперативних наради та 6 семінарські заняття з працівниками відділів ДВС та ДРАЦС, реєстраційної служби зі звернень громадян, на якій було розглянуті питання щодо організації належної роботи з питань розгляду повторних звернень громадян, недопущення збільшення кількості звернень громадян .





    Начальник Новоайдарського

    районного управління юстиції В.М.Циба

    Переглядів: 558 | Додав: admin | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    «  Вересень 2013  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
          1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    30













    [ Хто on-line? ]
    [ Хто нас сьогодні відвідав ]
    Copyright Oledgan © 2024