Аналіз стану роботи зі зверненнями громадян у 1-му кварталі 2012 року. - 10 Квітня 2013 - Новоайдарське районне управління юстиції

Четвер, 08.12.2016, 13:54

Тасбулатова Валерія
  Аманбайївна
  
Телефон:
(06445)
9-25-42, 9-42-10


  • Головна сторiнка
  • Новини
  • Гостьова книга
  • Фотогалерея
  • Мiй профiль
  • Користувачi
  • Пошук
  • RSS
  • Порядок особистого прийому
  • Графiки особистого прийому
  • Положення про правову громадську приймальню
  • Режим роботи правових громадських приймалень
  • Аналіз стану роботи зі зверненнями громадян
  • Плани заходiв Новоайдарського РУЮ
  • Правові основи
  • МКМР з правової освіти
  • Рекомендації МКМР
  • Тиждень права
  • Плани
  • Загальне положення про юридичну службу
  • Стажування юристконсультів
  • Методичні рекомендації
  • Громадські організації
  • Організації політичних партій
  • Благодійні організації
  • Професійні спілки
  • Перелік зареєстрованих нормативно-правових актів
  • Порядок державної реєстрації нормативно-правових актів
  • Управління юстиції
  • Відділ державної виконавчої служби
  • Державна реєстраційна служба
  • Відділ державної реєстрації актів цивільного стану
  • Державна нотаріальна контора
  • Правові періодичні видання Міністерства юстиції України
  • Доступ до публічної інформації
  • Система обліку публічної інформації
  • Запит на отримання публічної інформації
  • Робота зі зверненням громадян
  • Оцініть мій сайт
    Всього відповідей: 92
    Головна » 2013 » Квітень » 10 » Аналіз стану роботи зі зверненнями громадян у 1-му кварталі 2012 року.
    18:52
    Аналіз стану роботи зі зверненнями громадян у 1-му кварталі 2012 року.

    Аналіз

    стану роботи зі зверненнями громадян

    Новоайдарського районного управління юстиції

    за І квартал 2013 року


    Питання розгляду звернень громадян та особистий прийом громадян керівництвом Новоайдарського районного управління юстиції передбачені у річних та піврічних планах роботи та заходах щодо здійснення та покращення роботи з питань розгляду звернень громадян; звернень, запитів народних депутатів України.

    Щомісяця для працівників відділів державної виконавчої служби та реєстрації актів цивільного стану управління юстиції проводить оперативні наради та семінарські заняття на яких висвітлюються питання надходжень та розгляду звернень громадян.

    На протязі І кварталу 2013 року до Новоайдарського районного управління юстиції надійшло звернень громадян, звернень та запитів народних депутатів України не надходило.

    В Новоайдарському районі створені 3 громадських приймальні. Одна громадська приймальня розташована при райдержадміністрації та створена на основі розпорядження голови райдержадміністрації, де вказано, що прийомний день є четвер; друга при управлінні юстиції, яка створена на основі наказу начальника управління юстиції — прийомні дні — з понеділка до п”ятниці; третя при районній бібліотеці, прийомний день — середа.

    В управлінні юстиції оновлені стенди з інформацією для громадян. Встановлена кнопка виклику для маломобільних громадян.

    Так за І квартал 2013 року було надано 151 консультації, за відповідний період 2012 року - 131 консультацій. Надано правову допомогу 10 ветеранам Великої Вітчизніної війни з питань соціального захисту населення, оформлення спадщини, з питань земельного законодавства, цивільного та цивільно-процесуального законодавства, складання позовних заяв до суду І інстанції, допомога у складанні листів та заяв до органів місцевого самоврядування, роз”яснення вимог Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, "Про соціальний захист дітей війни”.

    Також в продовж І кварталу 2013 року здійснено 6 виїзних консультпункти де прийнято та надано 77 консультації (Новоайдарська селищна рада, Дмитрівська с\рада, Новоахтирська с\рада, Гречишкінська с\рада, Муратівська с/рада), за відповідний період 2012 року — 4 виїзних консультпункти прийнято 35 чоловік.

    Продовдує свою роботу виїзний консультативний пункт спільно з Новоайдарським районним відділом УМВС України, де за звітний період здійснено 2 виїзди та надано 22 консультацій (Дмитрівська с/рада, Муратівська с/рада ).

    Однією з форм надання безкоштовної правової допомоги громадянам, що мешкають у віддалених населених пунктах або не можуть відвідати громадську приймальню у зв’язку з фізичною неспроможністю, є забезпечення діяльності телефонної „гарячої лінії”. Графік роботи телефонної „гарячої лінії” постійно публікується в засобах масової інформації.

    Характеризуючи соціальний склад громадян, які звернулися до громадських приймалень протягом 3 місяців найчастіше зверталися пенсіонери, безробітні та інші категорії населення.

    За харктером звернень про правову допомогу найбільше було звернень з питань роз”яснення цивільного, сімейного, трудового, спадкового законодавства та з питань соціального захисту.

    Найбільш поширеними питаннями, із яких громадяни зверталися за роз’ясненнями були :

    • що таке державна реєстрація речових прав на нерухоме майно,

    • які речові права на нерухоме майно та їх обтяження підлягають обов”язковій державній реєстрації,

    • які строки державної реєстрації прав,

    • хто проводить державну реєстрацію прав на нерухоме майно,

    • які повноваження нотаріусів, як спеціальних суб”єктів, на яких покладаються функції державного реєстратора,

    • які повноваження державних реєстраторів прав на нерухоме майно,

    • чи мають право викладачі загальноосвітніх навчальних закладів право на додаткову соціальну відпустку особам, які мають дітей,

    • підстави для припинення надання субсидії,

    • які пільги матерям при народженні дитини та догляду за нею до досягнення трирічного віку,

    • одноразова матеріальна допомога інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим особам,

    • яка тимчасова державна допомога на випадок ухилення одного з батьків від сплати аліментів на дітей,

    • чи повинні матері-одиначки підтверджувати свій статус кожних півроку для отримання соціальної допомоги,

    • які разові виплати передбачені ветеранам війни,

    • які пільги має ветеран праці.


    Протягом 3 місяців 2013 року працівниками Новоайдарського районного управління юстиції надано 64 консультацій в режимі «гарячої телефонної лінії», за відповідний період 2012 року надано 28 консультацій.

    В управлінні юстиції були оновлені та надані для опублікування в районній газеті "Вісник Новоайдарщини” графіки особистого прийому громадян керівництвом управління юстиції, графік проведення телефонних "ліній довіри” при управлінні юстиції на 2013 рік, графік прямих "гарячих” телефонних ліній на І квартали 2013р також графіки розміщені на сайті Новоайдарського районного управління юстиції E-mail:novoaidruj@uprjust.lg.ua.


    Опубліковані в районній газеті "Вісник Новоайдарщини” від 15.02.2013 стаття "Якщо ви — власник земельної частки (паю)”, від 15.03.2013 стаття "Щодо видачі дублікатів втрачених або зіпсованих документів” .


    На виконання Закону України "Про доступ до публічної інформації” інформація розміщена на веб-сайті http://naydar-ruj.ucoz.ua/ (головна сторінка, доступ до публічної інформації).

    Інформаційні стенди, які розміщені в громадській приймальні управління юстиції, постійно оновлюються новинами в законодавстві.

    За допомогою районного управління юстиції оформлений стенд в громадській приймальні при Новоайдарській районній бібліотеці.

    За І квартал 2013 року проведено семінари в кількості 4 для інших категорій працівників, зокрема для безробітних громадян.

    Основними питаннями, які обговорювалися під час виступів для інших категорій працівників, для безробітних громадян були:

    • на базі районного управління юстиції для спеціалістів Новоайдарської РДА, її відділів та управлінь, інших структурних підрозділів на тему: "Додержання законодавства про державну реєстрацію нормативно-правових актів, які відповідно до законодавства підлягають державній реєстрації у Новоайдарському РУЮ”

    • на базі районного управління юстиції для секретарів сільських рад на тему: "Про затвердження Порядку ведення Реєстру громадських об”єднань та обміну між зазначеним Реєстром і Єдиним реєстром юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців”

    • на базі Новоайдарського центру зайнятості для безробітних на тему: "Строки та терміни за цивільним законодавством”

    • на базі Новоайдарської районної бібліотеки для відвідувачів спільно зі старшим фельдшером Новоайдарської підстанції Луганської міської станції скорої медичної допомоги на тему: "Роз”яснення положень Закону України "Про екстрену медичну допомогу”.

    На оперативних нарадах районного управління юстиції розглядаються питання роботи зі зверненнями громадян. Оперативні наради по розгляду стану роботи зі зверненнями громадян проводяться спільно з відділами ДВС та ДРАЦС, де доповідачами є керівники відділів, розглядаються питання, що стосуються роботи громадських приймалень та виїзних консультативних пунктів.

    Проведено спільні засідання з питань звернення громадян з працівниками Новоайдарської РДА (керівник апарату райдержадміністрації Новикова Т.В.), районної бібліотеки (директор Кузнецова В.Г.). Начальник управління юстиції юстиції Циба В.М. бере участь у розгляді звернень громадян які надійшли до Новоайдарської РДА.

    За І квартал 2013р. проведено в управлінні юстиції 3 оперативних наради та 2 семінарські заняття з працівниками відділів ДВС та ДРАЦС, реєстраційної служби зі звернень громадян, на якій було розглянуті питання щодо організації належної роботи з питань розгляду повторних звернень громадян, недопущення збільшення кількості звернень громадян .






    Переглядів: 206 | Додав: admin | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    «  Квітень 2013  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    2930













    [ Хто on-line? ]
    [ Хто нас сьогодні відвідав ]
    Copyright Oledgan © 2016